Gratis retur50 dagers åpent kjøp9,4 på Trustpilot

Jimmy Choo

21 stk
21 av 13565 stk
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%
    -25%

    Jimmy Choo frisk duft til party

    Duftene til Jimmy Choo er blitt veldig populære og har fått sin plass i parfymeverdenen. De representerer den urbane livsstil og skal fange essensen fra den kule skoen som merket er aller mest kjent for. Det betyr selvsagt ikke at du må ha designer sko for å bruke designerparfyme! Dette er førsteklasses dufter som passer til alle som liker dem. Det er forfriskende å ha på seg en duft du elsker og når du har funnet en blir du sjelden lei. Hos STYLEPIT finner du duftene til Jimmy Choo. Vi har eau de toilette av den berømte duften med samme navn som designeren, fra duften "MAN" har vi eau de toilette, deodorant og after-shave lotion. Fra "Blossom" har vi eau de toilette i to størrelser. Vi har fri frakt på ordre over 699 kroner og du har 50 dagers returrett hvis du angrer kjøpet. Hvis du har prøvd produktet og ikke er fornøyd, kan du alltid gi den bort i gave. De fleste setter pris på slike gaver.

    Urban og selvsikker duft fra Jimmy Choo

    Jimmy Choo er en designer, opprinnelig fra Malaysia. Han driver sitt virke fra England og har blitt svært berømt, spesielt for sine flotte, kvinnelige, høyhælte sko som koster flere tusen kroner. Dette er en stil kvinner setter pris på. Elegant, urban, trendy, velkledd, selvsikker, forførende. Disse duftene bidrar til denne stilen og du vil nyte en eim av dette hvor hen du måtte befinne deg til hverdags. På STYLEPIT har vi lave priser og hurtig levering. Du kan enkelt og kjapt bestille hjemmefra og du har varen hos deg om ett par dager. Alle kvinner trenger en god duft, både til hverdag og til fest og hvorfor ikke kjøpe en fra en suksessrik designer? Jimmy Choo sko ble flere ganger vist i tv-serien "Sex og singelliv", og denne livsstilen har til dels preget utviklingen og identiteten til merket. Duftene ble lansert i 2011 for å komplimentere stilen. En absolutt fornøyelig luksus du enkelt kan unne deg. Ved spørsmål kan du ta kontakt med vår kundeservice.