Gratis retur   •   Returner frem til 1. Feb   •   9,4 på Trustpilot
Stylepit

Retur

Skal du sende noe i retur? - Ingen problem!

Utfyll returlappen som fulgte med i pakken og fest returlabelen utenpå forsendelsen. Innlever pakken hos bring. HUSK å få en kvittering for innleveringen.

Bytte/reklamasjon av varer: Ønsker du å bytte eller reklamere på en vare, så skal du opprette en online retur og registrere den varen du ønsker og bytte. Du kan printe returseddel og label til sist i prosessen og deretter innlevere retur pakken hos Bring.


Har du en reklamasjon? - Skal du kontakte vår kundeservice først!


Hvordan returnerer jeg varer?

Fyll ut returlappen.

Du har mottatt et sett av returdokumenter som følger med i pakken din (en returlapp og en returlabel). Vennligst fyll ut returlappen og legg den inn sammen med returvaren din. Vær oppmerksom på at det er viktig for oss å få returårsakskoden til å behandle alle produkter. I enkelte tilfeller kan kundene måtte registrere et bytte av varer online etter instruksjonene på returskjemaet.

2. Gjenbruk av samme emballasje.

Vi oppfordrer deg til å bruke den originale esken (hvis mulig) til å pakke de varene du ønsker å returnere. For å gjøre dette vær oppmerksom på den andre klebrig tape linjen på en av boksene eller esken, den er merket med en rød linje. Bare riv den beskyttende gjennomsiktige folien av og du vil kunne bruke en nyopprettet klistret linje. For å lukke pakken sikkert med varene. Stylepit går grønt og vi strever alle med å eleminere avfall rundt om i verden.

3. Klargjør varene og sørg for at returpakken trygt pakket.

Vennligst pakk hver vare i originalemballasjen (hvis mulig) som varene kom i og kontroller at alle merkene og etikettene er festet til produktet. Dessverre vil vi ikke kunne akseptere returen hvis varen er brukt, skadet eller merker og etiketter er fjernet. Legg varene inn i pakken og husk å legge inn den utfyllte returlappen.

4. Benytt returettiket for å sende pakken tilbake.

Når du er ferdig med alle tidligere trinn, er returpakken klar for innlevering til nærmeste postkontor/post i butikk.. Når returen har kommet til returavdelingen vår og returen er avsluttet vil du få beskjed via e-post om dette. HUSK: det er viktig å ta vare på kvitteringen når du innleverer pakken din, til du har fått beskjed om at returen din er ferdigbehandlet