Retur

Skal du sende noe i retur? - Ingen problem!

Utfyll returlappen som fulgte med i pakken og fest returlabelen uten på forsendelsen. Innlever pakken til bring. Husk å få en kvittering for innleveringen.

Bytte/reklamasjon av varer: Ønsker du å bytte eller reklamere på en vare, så skal du opprette en online retur og registrere den varen du ønsker og bytte. Du kan printe returseddel og label til sist i prosessen og deretter innlevere retur pakken hos Bring.


Har du en reklamasjon? - Skal du kontakte kundeservice først!


Hvordan returnerer jeg varer?

Fyll ut returlappen.

Du har mottatt et sett av returdokumenter som følger med bestillingen din (et returskjema og et returmerke). Vennligst fyll ut returskjemaet og legg det inn sammen med returpakken din. Vær oppmerksom på at det er svært viktig for oss å få returårsakskoden til å behandle hvert produkt. I enkelte tilfeller kan kundene måtte registrere et bytte av vare online etter instruksjonene på returskjemaet.

2. Gjenbruk av samme emballasje.

Vi oppfordrer deg til å bruke den originale esken til å pakke de varene du ønsker å returnere. For å gjøre det, vær oppmerksom på den andre klebrig tape linjen på en av boksene eller esken, den er merket med en rød linje. Bare riv den beskyttende gjennomsiktige folien av og du vil kunne bruke en nyopprettet klebrig linje for å lukke pakken sikkert etter at du har fylt esken med varene. Vårt firma går grønt og vi sliter alle med å eliminere avfallet rundt om i verden.

3. Klargjør varene og sørg for at returpakken trygt pakket.

Vennligst pakk hver vare i originalemballasjen som varene kom i og kontroller at alle merkene og etikettene forblir festet til produktet. Dessverre vil vi ikke kunne godta returen hvis varen er brukt, skadet eller taggene og etikettene er fjernet. Legg varene inn i pakken og husk å legge inn det utfylte returskjemaet.

4. Benytt returettiket for å sende pakken tilbake.

Når du er ferdig med alle tidligere trinn, er returpakken klar for levering til nærmeste postkontor/post i butikk.. Når returen har kommet til vår returavdeling og pakken er behandlet, vil du umiddelbart bli varslet via e-post om dette. HUSK. det er viktig å ta vare på kviteringen når du innleverer pakken din, til du har fått beskjed om at returen er avsluttet