Gratis retur50 dagers åpent kjøp9,4 på Trustpilot

Timberland

44 stk
44 av 14414 stk
    -30%
    -30%
    -30%
    -50%
    -50%
    -50%
    -50%
    -30%
    -50%
    -40%
    -60%
    -50%
    -30%
    -30%
    -30%
    -40%
    -40%
    -50%
    -50%
    -40%
    -30%
    -40%
    -40%
    -40%
    -40%
    -30%
    -30%
    -40%
    -40%
    -50%
    -60%
    -40%
    -40%
    -40%
    -30%
    -40%
    -60%
    -60%
    -60%
    -60%
    -60%
    -60%

    Ut i all slags vær med Timberland

    Timberland holder seg gjerne til naturlige farger som beige, brunt og sennepsgult, og det er ikke fritt for at man finner et snev av stilen fra ride sporten. Dette gjelder spesielt de høye damestøvlene. Fra denne sporten har også mange andre kjente designere hentet sin inspirasjon med mye suksess. I tillegg ser vi mye inspirasjon fra fjellsporten i deres produkter. Timberland Støvler kan like gjerne brukes på tur i skog og fjell som i storbyen. Stilen er uansett en sikker vinner. På STYLEPIT finner du alle årets modeller til lave priser. Skriv inn Timberland vinterstøvler i søkefeltet, velg barn, mann eller kvinne og du får fort en oversikt over siste mote fra Timberland. Her på STYLEPIT kan du velge og vrake i mange modeller, stiler og farger. Hvorfor ikke forberede hele familien på å gå vinterhalvåret tørrskodd i vente? Da er denne merkevaren et trygt og fornuftig valg.

    Raske fakta om merkevaren

    Bedriften ble grunnlagt i 1978, men til tross for sin noe unge alder er de blitt en svært kjent merkevare som vitner om stil og kvalitet. Grunnen er at suksesshistorien startet allerede på 50-tallet da Nathan Swartz kjøpte opp halvparten av Abington Shoe Company i Amerika. På 60-tallet kom de med en revolusjonerende oppfinnelse innen skoindustrien; en slags innsprøytings- og støpeteknologi som lot dem feste skosålene til læret uten å måtte sy. Slik ble skoene enda mer vanntette enn noen gang. På 70- tallet begynte bedriften å selge varene sine under navnet Timberland og resten er en suksesshistorie. Først på 90-tallet ble kunne merkevaren introdusere damemote i sin produksjon, og i 1997 kom også barna med i bildet. Man kan vel si at først nå var produksjonen blitt en helhet. Deres målsetting er «Å gjøre det bra og å gjøre det godt», ror de ønsker å skape en forskjell i verden. Merkevaren er operativ i hele verden, og cirka 5 600 ansatte fordelt på ulike kontinenter.